Tous les commentaires proviennent de clients Takeaway.com ayant commandé sur Apollon Vilvoorde. Vous voulez en savoir plus ? Pour en savoir plus
virginie
19 jun 2026 à 23:56
Het eten was heel lekker maar 10 euro extra vragen voor een klein slaatje is overdreven!!! ik had extra groenten gevraagd als bijgerecht, maar ik kreeg een mini potje met een beetje sla, 1 halve tomaat en 1 olijf en dat voor 10 euro, schandalig!!
An
16 jun 2026 à 20:23
Heel lekker eten
Eva
25 mai 2026 à 20:01
Excellent, comme d'habitude!
Grégory
25 mai 2026 à 19:05
Super bon et très savoureux
Laurence
30 avr 2026 à 21:32
Super comme toujours!
Uytterhaeghe
16 avr 2026 à 20:33
Heel goed verpakt en super lekker, bedankt
Eva
31 mar 2026 à 17:35
excellent
Philippe
23 mar 2026 à 20:37
Toujours aussi bon
Hélène
21 mar 2026 à 23:01
Already ordered there a few times. Love it!
Meno
13 mar 2026 à 22:48
Het eten was warm wat warm moest zijn. Hoogwaardige voeding als u mij vraagt.
Jarno
1 mar 2026 à 21:57
Goed verpakt, vriendelijke bezorger en lekker eten!
Valerie
27 fév 2026 à 23:20
Heel lekker! Bezorging op tijd, vriendelijk, erg grote porties. op alle vlakken een aanrader.